Mystery Shopper: Så fungerar jobbet och så kommer du i gång
KUNDBEMÖTANDE: INSIKTER & TIPS
Här finner du alla våra blogginlägg där vi delar kunskap, insights, tips och spaningar som vi ser. Allt som handlar om att skapa fantastiska kundmöten. Prenumerera även på vårt nyhetsbrev Customer Insights så riskerar du inte att missa något som vi lägger upp.
Merförsäljning ger nöjdare kunder
Sälj hållbarhet: Strategier för ett grönare kundmöte i butik
Kundbemötandets betydelse för köp
Flügger Färg skräddarsyr sin service - Varje kund ses som unik
Rituals sätter kunden i fokus med omsorgsförsäljning
Kundmötet i butik: En kraftfull konkurrensfördel i vår digitala tidsålder
Bra kundbemötande - Konsten att skapa positiva känslor
Teknikens effekt på kundmötet - Konvertering och Kundnöjdhet
8 vanor som skapar minnesvärda kundupplevelser
Öka kundnöjdheten med mystery shopping: Såhär fungerar det!
Mystery shopping - så når ni resultat!
Framgångsrecepten bakom Årets butikssäljare 2022 & 2023
Så skapar du en kultur med kundfokus
Fem steg till ett kundbemötande i världsklass!
Elon är bäst på kundmötet
Välkomna på webinarie den 23 november
Custitude är stolt sponsor av Årets butikssäljare på Retail Awards 2022
Välkomna på webinarie den 8 september!
Vi söker en Junior Insight Consultant till Strängnäs!