top of page
Arbeta tillsammans med projektet

FANTASTISKA KUNDMÖTEN

- Gör skillnad för kunder i din butik!

Våra allra bästa tips, insikter och historier

Konkreta övningar

Utveckling, teamkänsla och mervärde

Bok om kundmötet

Ett riktigt proffsigt kundmöte är viktigare än någonsin. Det handlar om att göra mötet med din kund så fantastiskt att du skapar lojala kunder som kommer tillbaka om och om igen. Din roll som säljare är helt avgörande. Vi har sett när det fungerar, vi har sett hur det påverkar stämningen i en butik och också hur det påverkar försäljningen. Hur det där proffsiga kundmötet skapar snackisar och ger energi. Och vi vet att det oftast är många små handlingar som ger det där stora resultatet. För kunden och också för dig. I boken Fantastiska kundmöten - Gör skillnad för kunder i din butik ger vi dig våra allra bästa tips, våra insikter och våra stories. Vi delar också med oss av konkreta övningar som utvecklar, skapar teamkänsla och ger mervärde för dig och dina kunder. "Tänk dig att varje dag gå hem från jobbet och känna att du lärt dig något nytt och blivit ännu lite bättre. Vilken härlig känsla!"

Illustratör Isabelle Viidas

Om författarna

lotta eriksson lågupplöst_edited.jpg
lotta eriksson lågupplöst.jpg

Lotta Eriksson

Hennes första extrajobb, på ett familjeägt hotell, hade hon redan som 14-åring där hon lärde sig vikten av att alltid ha kunden i fokus men aldrig någonsin glömma att resultatet också räknas. Hon har erfarenhet från hotell, restaurang, bank,  finansbolag, butiksdrift , varuhuschef, kund-mötesutveckling och är grundare av Custitude AB där hon idag är VD.

"Att bidra till att skapa riktigt bra kundmöten är det roligaste jag vet. En kundmötesnörd kanske man kan kalla det."

lisa 2_edited_edited_edited_edited.jpg
lisa 2_edited_edited_edited.jpg

Lisa Ekström

Är uppvuxen i Thailand och lärde sig tidigt att kommunicera med olika människor på deras villkor. Hon har erfarenhet från hotell, restaurang, resebranschen och driver företaget Kamoja AB. Lisa har föreläst för mer än 200 000 personer och är etablerad mentor och coach för ledare och medarbetare.

 

"Jag gillar att skapa unika resultat och samtidigt ha roligt på vägen. Jag lever efter devisen att svårt är kul."

bild custitude.jpg

Behöver ni hjälp att utveckla ert kundbemötande?

Custitude brinner för att hjälpa företag att skapa minnesvärda kundupplevelser och bygga starka kundrelationer.  Vi erbjuder en rad av tjänster för att hjälpa er att ta kundmötet till nästa nivå. Beroende på era mål och förutsättningar kan vi anpassa våra lösningar för att ge bästa möjliga effekt. 

Kontakta oss så berättar vi mer!

bottom of page