Kundmötesbarometern 2024
Full rapport
Den här rapporten är för alla som är intresserade av att utveckla kundbemötandet och vill förstå vad som driver lojalitet och försäljning i den fysiska butiken.
Detta får ni i rapporten:
-
Allt innehåll i mini-rapporten
-
Nöjes och nyttoshopping
-
Kontakt med säljare
-
Konkreta utvecklingsområden
-
Kundmötets betydelse för snittköpet
-
Avgörande för att inspirera kunden att komma tillbaka
-
Extraspår: betydelsen av att använda hållbarhet i säljsamtalet
4995 kr ex moms
Din kedjerapport
Den här rapporten är för de kedjor som förutom att ta del av de övergripande analyserna och spaningarna i Totalrapporten även vill ta del av sitt egna resultat ifrån undersökningen.
Detta får ni i rapporten:
-
Allt innehåll i Kundmötes-barometern 2024
-
Branschspaningar och jämförelser
-
Specifika resultat och spaningar för er kedja
-
Citat från kunder i er kedja
-
Avrapportering via Teams 30 minuter
15000 kr ex moms
Din stadsrapport
Den här rapporten är för de städer/orter som förutom att ta del av de övergripande analyserna och spaningarna i Totalrapporten om kundmötet i butik även vill ta del av sitt egna resultat.
Detta får ni i rapporten:
-
Allt innehåll i Kundmötes-barometern 2024
-
Skillnader på olika typer av handelsområden
-
Rankinglistor på städer i hela Sverige
-
Specifika resultat och spaningar för din stad
-
Citat från kunder i er stad
-
Avrapportering via Teams 30 minuter
15000 kr ex moms