Blir inte allt bara e-handel? Vad ska den fysiska butiken ha för någon roll? Många frågor cirkulerar idag kring den fysiska butikens roll i retail-landskapet. Vi tror oss veta vem som har svaret på dessa frågor - kunden.

Kundmötesfrågor är det roligaste vi vet, och vi vet också att när vi samlas runt just kundinsikter blir det mesta enklare. Det gäller mer än någonsin - vikten av ett kundmöte som upplevs som engagerat, intresserat och personligt. När man lyckas leverera detta är den fysiska butiken i vår mening oersättlig.
En stor utmaning det fysiska kundmötet stått inför med den rådande pandemin är att lyckas skapa känslan av trygghet hos kunder. Ni kan läsa mer om vår medgrundare Jockes tips på ämnet här. I dessa tider förstår vi att det kan vara utmanande att hålla fokus på kundmötet när det händer så mycket annat runt. Det är precis det vi kan hjälpa med. Att dela nya kundperspektiv, leta efter goda exempel, utmana er och inspirera till att prova något nytt. Vara blåslampan på ert kundmöte - alltid med kundens perspektiv för ögonen. Så, spelar det fysiska kundmötet någon roll längre? Från oss på Custitude är det ett rungande JA!
Comments