top of page
Sök
  • Skribentens bildCustitude

Kundmötet under en pandemi

Uppdaterat: 10 dec. 2020



Besök i den fysiska butiken har onekligen

minskat med den rådande pandemin, men de kunder som tar sig till butiker, vad söker dem efter i sitt kundmöte?

Nu mer än någonsin värdesätter kunden trygghet vid sina besök butiker. Hur bevarar man då kundmötets kvalitet samtidigt som personal och kunder ska känna sig trygg? Vår medgrundare

Joakim Swärd tipsar om detta nedan.


"Tänk på att respektera avståndet och att säkra att alla känner sig trygga. Men den största utmaningen är att fortsätta vara personlig och engagerad i kunden. Det är viktigare än någonsin, att vi känner oss uppmärksammade. Just nu har vi flera uppdrag kopplat till att säkra och uppmärksamma kunders behov och information kring Codi-19, och vi är så imponerade av alla inom retail som tar detta på största allvar!"

Vill ni veta mer om hur vi kan hjälpa just er med kundmötet i dessa ansträngda tider? Hör av er!


48 visningar0 kommentarer
bottom of page