DIGITALT BUTIKSLEDARPROGRAM
- Minnesvärda kundmöten
Träningar att göra direkt med kund
Engagerar hela säljteamet
100% digitalt - onlinebaserat lärande
8 moduler för att skapa minnesvärda kundmöten
Customer Relation Academy presenterar Minnesvärda kundmöten. Ett butiksledarprogram som engagerar hela säljteamet i att hållbart förbättra kundbemötandet över tid.
Målsättningen är att skapa kundmöten som håller en hög och jämn nivå, kundmöten som blir minnesvärda och ger ökad försäljning.
Pris: 3495 kr ex moms/deltagare
Medlem i Svensk Handel: 2995 kr ex moms
Vid fler än 10 deltagare, kontakta oss på info@custitude.com
Föreläsare i utbildning
Lotta Eriksson
"Att bidra till att skapa riktigt bra kundmöten är det roligaste jag vet. En kundmötesnörd kanske man kan kalla det."
Hennes första extrajobb, på ett familjeägt hotell, hade hon redan som 14-åring där hon lärde sig vikten av att alltid ha kunden i fokus men aldrig någonsin glömma att resultatet också räknas. Hon har erfarenhet från hotell, restaurang, bank, finansbolag, butiksdrift , varuhuschef, kund-mötesutveckling och är grundare av Custitude AB där hon idag är VD.
Angela Nihlén
"Det är en sak att själv vara bra på kundmöten. Det är en annan sak att leda andra till att bli bättre i sina. Med rätt verktyg kan man skapa magi och en förändring som håller i."
Angela har jobbat med fled företagskultur och organisationsutveckling i flera år. Däribland har många gånger ledarskapet stått i fokus när det gäller att få till förändrade beteenden. Intresset för hur man motiverar och engagerar andra till att våga göra saker på andra sätt har alltid varit något som intresserat mig.