top of page
Sök
  • Skribentens bildCustitude

Branschveteraner lanserar bok om kundmötet i butik

Med boken ”Fantastiska kundmöten – Gör skillnad för kunder i din butik” delar Lisa Ekström och Lotta Eriksson med sig av konkreta tips och övningar på hur du får lojala kunder i butik och samtidigt skapar en god teamkänsla. Aldrig har det varit viktigare med ett proffsigt kundmöte i butik än nu.


Författarnas som har lång och bred erfarenhet från små & stora företag inom detaljhandeln och servicebranscher, visar i boken att även med enkla insatser kan företag & avdelningar få snabba förändringar. Genom att skapa engagemang hos personalen som blir proffsigare i sitt bemötande av kunder ökar både försäljningen och ger nöjdare medarbetare.


Lotta Eriksson, är grundare och VD för företaget Custitude AB och Lisa Ekström, är föreläsare & coach och driver företaget Kamoja AB. De delar i boken med sig av sin kunskap inom området och bjuder på personliga och anekdotiska berättelser. Boken innehåller handfasta övningar som inte kräver någon egentlig förberedelsetid.


Boken vänder sig till ledare och medarbetare i butik men författarna ser att boken kan vara till nytta för alla sorters kundmöten:


”I grunden handlar det om mänskliga möten, en människa som möter en annan människa, oavsett kanal. Vi hoppas att det ska bli en bok man börjar använda direkt, att man testar övningarna och får den där känslan av hur snabbt man kan få nya resultat i kundmötet.”


Boken ges ut av Vulkan Media och kommer att finnas för bokning 2021-09-08 och för försäljning från oktober på Vulkan Media, www.bokus.se och www.adlibris.se.

117 visningar0 kommentarer
bottom of page