
OM VÅR VERKSAMHET
Vi utvecklar kundmötet i alla era kanaler genom utvalda metoder och verktyg. Vi bidrar genom att mäta och förstå kunden, och hjälpa er bli lite bättre varje dag. Med skräddarsydda lösningar hjälper vi er till det kundmöte vi vet är möjligt.
TJÄNSTER
Den enskilt viktigaste faktorn för att skapa nöjda kunder är att säljaren upplevs som engagerad och intresserad. I dessa tider är även känslan av trygghet avgörande. Om du på riktigt vill förstå vad som krävs för att upplevas som just engagerad, intresserad och trygg - då har du kommit rätt.
KUNDINSIKTER
Förstå de som handlar OCH de som inte handlar
Att förstå kunden och skapa en samsyn internt är en nyckel för att skapa riktigt goda kundmöten.
Mystery shopping, kundklubbsundersökningar och exitintervjuer är några av våra metoder för att ni bättre ska kunna förstå era kunder och möta varje kunds behov.
Vi hjälper er att hitta strukturen till förbättring. Det går att göra förändringar i kundmötet - snabbt - om man bestämmer sig!

KUNSKAP & TRÄNING
Skapa en kultur där träning och kundfokus sker varje dag
Vi ser att flera vill ha hjälp med hur man blir bättre i kundmötet på de delar där utvecklingspotential finns.
Därför erbjuder vi enkla övningar som butikschefer eller enskilda säljare kan arbeta med i vardagen. Övningspaketen skräddarsys efter just era utvecklingsområden. Kul, enkelt och snabba resultat!

UTVECKLA KUNDUPPLEVELSEN
Vi stödjer er i processen att bli en kundcentrerad organisation
Vi är er partner i att skapa kundfokus i hela organisationen. Allas insats räknas och genom att få hela organisationen med på tåget kommer ni att kunna skapa en riktigt konkurrenskraftig kundupplevelse.
Med hjälp av kundinsikter, workshops, inspirationsföreläsningar och andra utbildande initiativ ger vi er de verktyg ni för att skapa långsiktiga resultat.

MISSADE DU VÅRT SENASTE WEBINAR?
I sämre konjunkturläge hårdnar konkurrensen om kunden och lojalitet sätts på prov. För att lyckas skapa fantastiska kundmöten krävs att hela organisationen har fokus på kunden och kundupplevelsen på alla nivåer.
Här är Custitudes webinar där vi berättar om processen för att skapa organisationer som genomsyras av kundfokus. Vi gästas även av Karoline Zacharoff, servicechef NK Sthlm och Gbg, som berättar om hur de hur de använder kundinsikter för att förstå kundens upplevelse i alla möten, oavsett kanal.


"Custitude ger oss inte bara objektiva mätningar, de fyller dem med insikt. Insikter som vi sen direkt kan gå in och applicera i vår verksamhet. De hjälper oss att lyfta blicken och se våra styrkor och vår potential - vad vi behöver fokusera på för att bli bättre. Custitude lyssnade tidigt in våra behov och kom tillbaka med ett skräddarsytt upplägg, som passade just oss. Vi lägger stor vikt vid det professionella men också det personliga, Custitude vågar utmana oss och det behöver vi för att utvecklas till att bli ännu bättre"
Apotek hjärtat
