artem-beliaikin-55ZdeceBz24-unsplash.jpg

OM VÅR VERKSAMHET

Vi utvecklar kundmötet i alla era kanaler genom utvalda metoder och verktyg. Vi bidrar genom att mäta och förstå kunden, och hjälpa er bli lite bättre varje dag. Med skräddarsydda lösningar hjälper vi er till det kundmöte vi vet är möjligt.

 

TJÄNSTER

Den enskilt viktigaste faktorn för att skapa nöjda kunder är att säljaren upplevs som engagerad och intresserad. I dessa tider är även känslan av trygghet avgörande. Om du på riktigt vill förstå vad som krävs för att upplevas som just engagerad, intresserad och trygg - då har du kommit rätt.

bild custitude.jpg
människorskrattar.jpg
Hand%20sky_edited.jpg

MÄTER & FÖRSTÅR

Mystery shopping, Kundklubbsundersökningar och Exitintervjuer

Att förstå kunden och skapa en samsyn internt är en nyckel för att skapa riktigt goda kundmöten. Vi har valt att arbeta med flera mätmetoder för att kunna möta varje kunds behov. Vi hjälper er att hitta strukturen till förbättring. Det går att göra förändringar i kundmötet - snabbt - om man bestämmer sig!

ÖVAR & TRÄNAR

Övningspaket och coachningstillfällen

Vi ser att flera vill ha hjälp med hur man blir bättre i kundmötet på de delar där utvecklingspotential finns. Därför erbjuder vi enkla övningar som butikschefer eller enskilda säljare kan arbeta med i vardagen. Övningspaketen skräddarsys efter just era utvecklingsområden. Kul, enkelt och snabba resultat!

WORKSHOPS & FÖRELÄSNINGAR

På distans eller på plats

Behöver ni inspiration och konkreta utvecklingstips för kundmötet? Vi erbjuder föreläsningar & workshops på distans eller på plats, alltid med kundens perspektiv för ögonen.

 

MISSADE DU VÅRT SENASTE WEBINAR?


I sämre konjunkturläge hårdnar konkurrensen om kunden och lojalitet sätts på prov. För att lyckas skapa fantastiska kundmöten krävs att hela organisationen har fokus på kunden och kundupplevelsen på alla nivåer.

Här är Custitudes webinar där vi berättar om processen för att skapa organisationer som genomsyras av kundfokus. Vi gästas även av Karoline Zacharoff, servicechef NK Sthlm och Gbg, som berättar om hur de hur de använder kundinsikter för att förstå kundens upplevelse i alla möten, oavsett kanal.

hemsida webinar hämta inspelning_edited.jpg
 
 
Apotek_Hjärtat_-_Logotyp.png

"Custitude ger oss inte bara objektiva mätningar, de fyller dem med insikt. Insikter som vi sen direkt kan gå in och applicera i vår verksamhet. De hjälper oss att lyfta blicken och se våra styrkor och vår potential - vad vi behöver fokusera på för att bli bättre. Custitude lyssnade tidigt in våra behov och kom tillbaka med ett skräddarsytt upplägg, som passade just oss. Vi lägger stor vikt vid det professionella men också det personliga, Custitude vågar utmana oss och det behöver vi för att utvecklas till att bli ännu bättre"

Apotek hjärtat

lotta eriksson lågupplöst.jpg

Vill ni veta mer?

Behöver ni hjälp att hålla blåslampa på kundmötet? Hör av er!