artem-beliaikin-55ZdeceBz24-unsplash.jpg

OM VÅR VERKSAMHET

Vi utvecklar kundmötet i alla era kanaler genom utvalda metoder och verktyg. Vi bidrar genom att mäta och förstå kunden, och hjälpa er bli lite bättre varje dag. Med skräddarsydda lösningar hjälper vi er till det kundmöte vi vet är möjligt.

 

TJÄNSTER

Den enskilt viktigaste faktorn för att skapa nöjda kunder är att säljaren upplevs som engagerad och intresserad. I dessa tider är även känslan av trygghet avgörande. Om du på riktigt vill förstå vad som krävs för att upplevas som just engagerad, intresserad och trygg - då har du kommit rätt.

 

MÄTER & FÖRSTÅR

Mystery shopping, Kundklubbsundersökningar och Exitintervjuer

Att förstå kunden och skapa en samsyn internt är en nyckel för att skapa riktigt goda kundmöten. Vi har valt att arbeta med flera mätmetoder för att kunna möta varje kunds behov. Vi hjälper er att hitta strukturen till förbättring. Det går att göra förändringar i kundmötet - snabbt - om man bestämmer sig!

bild custitude.jpg

ÖVAR & TRÄNAR

Övningspaket

Vi ser att flera vill ha hjälp med hur man blir bättre i kundmötet på de delar där utvecklingspotential finns. Därför erbjuder vi enkla övningar som butikschefer eller enskilda säljare kan arbeta med i vardagen. Övningspaketen skräddarsys efter just era utvecklingsområden. Kul, enkelt och snabba resultat!

människorskrattar.jpg

WORKSHOPS & FÖRELÄSNINGAR

På distans eller på plats

Behöver ni inspiration och konkreta utvecklingstips för kundmötet? Vi erbjuder föreläsningar & workshops på distans eller på plats, alltid med kundens perspektiv för ögonen.

Hand%20sky_edited.jpg

VÅR SAMARBETSPARNER-
MAZE

Få feedback från era riktiga kunder

Vet ni exakt vad era kunder tycker om sin upplevelse i butik, eller gissar ni? Vad driver och vilka aktiviteter påverkar lojaliteten hos era kunder? Genom löpande feedback och noggranna analyser direkt in i appen, kan ni följa era framsteg varje dag och arbeta med rätt beteende för att skapa en bättre kundupplevelse.

MazeLogo3.png
 
Apotek_Hjärtat_-_Logotyp.png

"Custitude ger oss inte bara objektiva mätningar, de fyller dem med insikt. Insikter som vi sen direkt kan gå in och applicera i vår verksamhet. De hjälper oss att lyfta blicken och se våra styrkor och vår potential - vad vi behöver fokusera på för att bli bättre. Custitude lyssnade tidigt in våra behov och kom tillbaka med ett skräddarsytt upplägg, som passade just oss. Vi lägger stor vikt vid det professionella men också det personliga, Custitude vågar utmana oss och det behöver vi för att utvecklas till att bli ännu bättre"

Apotek hjärtat

Jocke.jpg

Vill ni veta mer?

Behöver ni hjälp att hålla blåslampa på kundmötet? Hör av er!