
UTVECKLA KUNDBEMÖTANDET
Custitude ger er insikter i vad som händer i ert kundmöte och har verktygen för att hjälpa er att utveckla det till nästa nivå.
Ökad konvertering
Högre snittköp
Fler återkommande kunder
Nöjdare kunder
Utveckla ert kundbemötande med oss!
Custitude hjälper företag att få insikter och förståelse om den upplevda kvalitén på sina möten med kund genom skräddarsydda kvalitativa kundundersökningar, som mystery shopping, exitintervjuer, preferensvalsmätning, kundklubbsmätningar och store checks.
Utöver att mäta och förstå hjälper vi även företag att få till verklig förändring genom inspirationsföreläsningar, workshops, träningar och utbildning.
Var med och gör skillnad som shopper!
Vi letar ständigt efter nya mystery shoppers runt om i Sverige som vill vara med och hjälpa företag att utveckla sin service och sitt kundbemötande.
Mystery shoppers är personer som skickas ut för att agera som vanliga kunder för att utvärdera ett företags service och kundbemötande, så kallad mystery shopping. Här kan du läsa mer om hur jobbet går till och få svar på andra vanliga frågor.

Skräddarsydda kundundersökningar
Med hjälp av skräddarsydda kundundersökningar, som mystery shopping, mystery guest, exitintervjuer, preferensval, kundklubbsmätningar och store checks hjälper Custitude er att förstå hur kundbemötandet ser ut hos er idag. Vi förser er med relevant data och kundinsikter som gör att ni kan prioritera rätt aktiviteter och följa er utveckling över tid.
Med oss får du...
Genuin omtanke och lyhördhet inför dina behov
Hjälp att mäta, utvärdera och förstå er kundupplevelse
Underlag med analys och insikter
Stöd och verktyg för att utvecklas och bli bättre
Över 20 års erfarenhet i utveckling av kundbemötande
Följ oss!
Vill du läsa de senaste spaningarna, få ny kunskap och inspiration gällande kundupplevelsen?
Skriv upp dig för Custitude Insights och följ oss på sociala medier där vi delar allt som handlar om att sätta kunden i fokus.
