Om boken och författarna
Lotta Eriksson
Lotta Eriksson
Hennes första extrajobb, på ett familjeägt hotell, hade hon redan som 14-åring där hon lärde sig vikten av att alltid ha kunden i fokus men aldrig någonsin glömma att resultatet också räknas. Hon har erfarenhet från hotell, restaurang, bank, finansbolag, butiksdrift , varuhuschef, kund-mötesutveckling och är grundare av Custitude AB där hon idag är VD. Att bidra till att skapa riktigtnbra kundmöten är det roligaste hon vet. En kund-mötesnörd kanske man kan kalla det.
Lisa Ekström
Hennes första extrajobb, på ett familjeägt hotell, hade hon redan som 14-åring där hon lärde sig vikten av att alltid ha kunden i fokus men aldrig någonsin glömma att resultatet också räknas. Hon har erfarenhet från hotell, restaurang, bank, finansbolag, butiksdrift , varuhuschef, kund-mötesutveckling och är grundare av Custitude AB där hon idag är VD. Att bidra till att skapa riktigt bra kundmöten är det roligaste hon vet. En kund-mötesnörd kanske man kan kalla det.